Usluga prijave za IPARD podsticaje i isplata odobrenih zahteva sastoji se od sledećih delova:

  1. Definisanje projekta u skladu sa IPARD pravilnikom.
  2. Izrada poslovnog plana u skladu sa zahtevima IPARD javnog poziva
  3. Priprema zahteva za davanje ponuda i provera ponuda (pomoć pri organizovanju tendera)
  4. Izrada i podnošenje Zahteva za odobravanje projekta
  5. Implementacije i upravljanje odobrenog projekta i realizacija investicije:
  6. Priprema, izrada i podnošenje Zahteva za odobravanje isplate IPARD podsticaja
  7. Lično prisustvo na kontrolama na terenu ( kontrole na licu mesta Uprave za agrarna plaćanja )

Definisanje projekta u skladu sa IPARD pravilnikom:

  1. Utvrđivanje ko je podnosioc, provera bodova i predlozi za unapređenje
  2. Određivanje prihvatljivih troškova investicija.
  3. Obračun iznosa IPARD podsticaja
  4. Provera dosadašnjih aktivnosti na projektu,
  5. Određivanje postojeće prihvatljive projektne dokumentacije,
  6. Analiza vrste i načina finansiranja projekta

Izrada poslovnog plana u skladu sa zahtevima IPARD javnog poziva:

  1. Presek tržišta i opis konkurencije,
  2. Izrada agroekonomskih kalkulacija u skladu sa metodologijom Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede prema Pravilniku i u skladu sa Javnim pozivom,
  3. Elaboracija i detaljan opis delatnosti – sadašnje i buduće proizvodne delatnosti, lokaliteta, odgovarajućeg jednostavnog, odnosno složenog Poslovnog plana,
  4. Priprema podataka Poslovnog plana za banku za potrebe dodatnog finansiranja podnosioca.

Priprema zahteva za davanje ponuda i provera ponuda i provera ponuda (pomoć pri organizovanju tendera)

  1. Izrade pozivnih pisama za tendere, provera specifikacije opreme, mašina i mehanizacije, kao i forma predmera Izgradnje u skladu sa uslovima Pravilnika i Javnog poziva.
  2. Provera više od 40 obaveznih parametara svake ponude njeno uređenje do IPARD standarda za prihvatljive ponuda za nabavku predmetne opreme, mašina i mehanizacije kao i predračuna za izgradnju

Izrada i podnošenje Zahteva za odobravanje projekta u skladu sa IPARD pravilnikom i javnim pozivom

  1. Izrada liste dokumentacije potrebne za podnošenje zahteva
  2. Priprema izjava i obrazloženja kao dela predviđene dokumentacije za podnošenje Zahteva za odobravanje projekta,
  3. Provera podataka i popunjavanje obrazaca Zahteva za odobravanje projekta,
  4. Provera i kompletiranje dokumentacije dostavljene od strane Korisnika konsaltinga i podnošenje Zahteva podnosioca kod Uprave za agrarna plaćanja.

Implementacije i upravljanje odobrenog projekta i realizacija investicije:

  1. Upoznavanje podnosioca sa svim relevantnim pravima, obavezama i odgovornostima korisnika IPARD podsticaja pri realizaciji investicije,
  2. Priprema ugovora za dobavljače podnosioca da poštuju usvojeno IPARD rešenje kao i usvojene pravilnike u okviru njihovih delatnosti
  3. Upoznavanje dobavljača i nadzornih organa sa obavezama, pravilnicima i rizicima sprovođenja projekta,
  4. Izrada Izveštaja o stanju projekta na svakih 90 dana,
  5. Izrada Zahteva za izmenu odobrenog projekta.

Priprema, izrada i podnošenje Zahteva za odobravanje isplate IPARD podsticaja

  1. Usklađivanje dokumentacije tokom implementacije investicije
  2. Priprema dokumentacije potrebne za podnošenje Zahteva za odobravanje isplate,
  3. Provera računa izvođača, dobavljača kao i računovodstvenih dokumenata,
  4. Podrška ishođenju uverenja i potvrda nadležnih institucija,
  5. Kontrola izvedenih radova i isporučene opreme, mašina i mehanizacije,
  6. Izrada nalepnica i tabli za obeležavanje IPARD Investicija
  7. Zastupanje tokom završne kontrola Uprave za agrarna plaćanja na terenu.

 

Za sve radove i usluge koji potpadaju pod navedenu specifikaciju obezbeđujemo originalnu dokumentaciju kao i elektronsku verziju.

Za više informacija o konsultantskim uslugama za IPARD podsticaje možete pozvati na 060/367-0120 ili djordje.mirkovic@podsticaji.rs

Podsticaji.rs

Author Podsticaji.rs

More posts by Podsticaji.rs