Usluga prijave za IPARD podsticaje i isplata odobrenih zahteva sastoji se od sledećih delova:
- Definisanje projekta u skladu sa IPARD pravilnikom.
- Izrada poslovnog plana u skladu sa zahtevima IPARD javnog poziva
- Priprema zahteva za davanje ponuda i provera ponuda (pomoć pri organizovanju tendera)
- Izrada i podnošenje Zahteva za odobravanje projekta
- Implementacije i upravljanje odobrenog projekta i realizacija investicije:
- Priprema, izrada i podnošenje Zahteva za odobravanje isplate IPARD podsticaja
- Lično prisustvo na kontrolama na terenu ( kontrole na licu mesta Uprave za agrarna plaćanja )
Definisanje projekta u skladu sa IPARD pravilnikom:
- Utvrđivanje ko je podnosioc, provera bodova i predlozi za unapređenje
- Određivanje prihvatljivih troškova investicija.
- Obračun iznosa IPARD podsticaja
- Provera dosadašnjih aktivnosti na projektu,
- Određivanje postojeće prihvatljive projektne dokumentacije,
- Analiza vrste i načina finansiranja projekta
Izrada poslovnog plana u skladu sa zahtevima IPARD javnog poziva:
- Presek tržišta i opis konkurencije,
- Izrada agroekonomskih kalkulacija u skladu sa metodologijom Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede prema Pravilniku i u skladu sa Javnim pozivom,
- Elaboracija i detaljan opis delatnosti – sadašnje i buduće proizvodne delatnosti, lokaliteta, odgovarajućeg jednostavnog, odnosno složenog Poslovnog plana,
- Priprema podataka Poslovnog plana za banku za potrebe dodatnog finansiranja podnosioca.
Priprema zahteva za davanje ponuda i provera ponuda i provera ponuda (pomoć pri organizovanju tendera)
- Izrade pozivnih pisama za tendere, provera specifikacije opreme, mašina i mehanizacije, kao i forma predmera Izgradnje u skladu sa uslovima Pravilnika i Javnog poziva.
- Provera više od 40 obaveznih parametara svake ponude njeno uređenje do IPARD standarda za prihvatljive ponuda za nabavku predmetne opreme, mašina i mehanizacije kao i predračuna za izgradnju
Izrada i podnošenje Zahteva za odobravanje projekta u skladu sa IPARD pravilnikom i javnim pozivom
- Izrada liste dokumentacije potrebne za podnošenje zahteva
- Priprema izjava i obrazloženja kao dela predviđene dokumentacije za podnošenje Zahteva za odobravanje projekta,
- Provera podataka i popunjavanje obrazaca Zahteva za odobravanje projekta,
- Provera i kompletiranje dokumentacije dostavljene od strane Korisnika konsaltinga i podnošenje Zahteva podnosioca kod Uprave za agrarna plaćanja.
Implementacije i upravljanje odobrenog projekta i realizacija investicije:
- Upoznavanje podnosioca sa svim relevantnim pravima, obavezama i odgovornostima korisnika IPARD podsticaja pri realizaciji investicije,
- Priprema ugovora za dobavljače podnosioca da poštuju usvojeno IPARD rešenje kao i usvojene pravilnike u okviru njihovih delatnosti
- Upoznavanje dobavljača i nadzornih organa sa obavezama, pravilnicima i rizicima sprovođenja projekta,
- Izrada Izveštaja o stanju projekta na svakih 90 dana,
- Izrada Zahteva za izmenu odobrenog projekta.
Priprema, izrada i podnošenje Zahteva za odobravanje isplate IPARD podsticaja
- Usklađivanje dokumentacije tokom implementacije investicije
- Priprema dokumentacije potrebne za podnošenje Zahteva za odobravanje isplate,
- Provera računa izvođača, dobavljača kao i računovodstvenih dokumenata,
- Podrška ishođenju uverenja i potvrda nadležnih institucija,
- Kontrola izvedenih radova i isporučene opreme, mašina i mehanizacije,
- Izrada nalepnica i tabli za obeležavanje IPARD Investicija
- Zastupanje tokom završne kontrola Uprave za agrarna plaćanja na terenu.
Za sve radove i usluge koji potpadaju pod navedenu specifikaciju obezbeđujemo originalnu dokumentaciju kao i elektronsku verziju.
Za više informacija o konsultantskim uslugama za IPARD podsticaje možete pozvati na 060/367-0120 ili djordje.mirkovic@podsticaji.rs